Sampling & Retail

Sampling service with customized frequency (Monthly, quarterly or annual). Provide your professional or consumer clients with a box containing 3 to 6 single-serve products for direct sampling of your portfolio.

BENEFITS OF THE MODEL

  • Your quality product directly tasted by your client
  • Generate extensive internal data on your client.
  • Create a valuable loyalty program.
  • Upselling your preferred portfolio.
  • Increase outreach to new clients and number of existing clients.
  • Innovative brand awareness.
  • Improve your marketing spend per tasting.
  • Realize cost savings by using efficient sampling through single serve versus fullsize bottles and boxes.

Sampling-service met naar wens aangepaste frequentie (maandelijks, driemaandelijks of jaarlijks). Voorzie uw zakelijke of particuliere klanten van een doos met 3 tot 6 single-serve-producten voor directe sampling van uw portfolio.

VOORDELEN VAN HET MODEL

  • Uw kwaliteitsproduct kan direct worden geproefd door uw klant.
  • Verzamel interne gegevens van uw client.
  • Creëer een waardevol loyaliteitsprogramma.
  • Geneer bijverkoop voor uw favoriete portfolio.
  • Verhoog het bereik naar nieuwe klanten alsmede het aantal bestaande klanten.
  • Innovatieve merkbekendheid.
  • Verbeter uw marketinguitgaven voor proeverijen.
  • Bespaar kosten middels het gebruik van single-serve sampling vs. sampling met flessen en dozen.